Palveluneuvoja PKS Digicenteriin

Hakuaika päättyy 30.09.2017
Tehtävän kuvaus Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelu- ja myyntityölle? Koetko digitaalisuuden innostavana mahdollisuutena? Oletko henkilö, jolle hyvä asiakaspalvelu ei ole riittävän hyvä?
Haemme Pääkaupunkiseudun alueyhtiön digicenterin asiakaspalvelutiimiin elämänturvastrategian toteuttajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Olet joukkueemme avainpelaaja. Sinulla on tärkeä rooli asiakkaidemme elämän ja menestyksen turvaamisessa. Asiakaspalvelutiimissä henkilöasiakkaita palvellaan verkkoviestein ja puhelimitse. Näissä kaikissa kohtaamisissa pyrkimyksenä on yllättää asiakas niin positiivisesti, että hän suosittelee meitä muillekin. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaan akuutin asian hoitamisen lisäksi sitä, että kartoitamme hänen muut vakuutus- ja säästämistarpeet, jotta asiakas saa omistamastaan yhtiöstä kattavan palvelun.
Odotamme sinulta Intohimoa asiakkaan odotusten ylittämiseen, positiivista asennetta ja ennakkoluulottomuutta kokeilla uusia asioita. Sinulla on hyvät valmiudet omaksua uusia digitaalisia tapoja toimia ja näin kehittää asiakaskokemusta visiomme mukaisesti. Iloitset sekä omista että työkavereidesi onnistumisista ja haluat juhlistaa niitä. Aikaisempi kokemus contact center-työskentelystä on eduksi, muttei välttämätön.
Tarjoamme Hyvän mahdollisuuden olla mukana toteuttamassa LähiTapiolan uutta elämänturvastrategiaa maan parhaalla markkina-alueella yhdessä mukavien työkavereiden kanssa. Lisäksi pääkaupunkiseudulla on myös hyvät mahdollisuudet edetä urallasi alueyhtiössämme ja LähiTapiola-ryhmän muissa yhtiöissä. Kun kiinnostuit, ota yhteyttä!
Lisätietoja antaa Palvelupäälliköt Henna Jaatinen, puhelin 050 374 8893 ja Maria Leander, puhelin 045 265 0020

Lähetä hakemuksesi oheisella hakulomakkeella 30.9.2017 mennessä.

Palaa