Kehityspäällikkö, markkinoinnin automaatio

Hakuaika päättyy 25.06.2017
Tehtävän kuvaus Haemme tavoiteorientoitunutta operoijaa ja kehityspäällikköä rakenteilla olevaan markkinoinnin automaation tiimiimme. Vastaat monikanavaisten asiakkuuden hoitomallien automaatiosta ja niiden optimoinnista.

Teet yhteistyötä eri toimintojen kanssa ja voit toimia kehitysprojekteissa asiantuntijana. Tehtävät liittyvät keskeisesti LähiTapiola-ryhmän asiakkuusprosessin ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Asiakkuudet, markkinointi ja viestintä -yksikön BI ja analytiikka -tiimissä tavoitteemme on luoda ylivertaista asiakasymmärrystä ja siihen perustuen tarjota suomalaisille turvallisempaa ja terveempää elämää.
Odotamme sinulta Soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. IT tradenomi, tietojohtaminen, markkinointi) sekä vakuutus- tai palveluliiketoiminnan syvällistä ymmärrystä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää vahvasti analyyttistä lähestymistapaa ja syvällistä ymmärrystä digitaalisesta liiketoiminnasta, sekä erinomaista markkinoinnin automaation työvälineiden (Adobe Campaign) osaamista ja kokemusta. Lisäksi sinulla voi olla osaamista digitaalisesta palveluliiketoiminnasta.

Odotamme sinulta luontaista uteliaisuutta, vahvaa koordinointikykyä, vaikuttavaa viestimistä, sekä yhteistyökykyä eri liiketoiminta-alueiden ja toimintojen kanssa.
Tarjoamme Tarjoamme haastavia ja innostavia työtehtäviä mukavassa työyhteisössä, sekä mielenkiintoisen näköalapaikan vakuutusalan uudistumiseen. Kannustamme ja tuemme osaaamisesi kehittymistä digitaalisessa liiketoiminnassa.
Lisätietoja antaa Vesa Riihimäki
Johtaja, BI ja analytiikka
+358 40 350 2110 (14.6. ja 22.6.)
etunimi.sukunimi@lahitapiola.fi

Täytä oheinen hakemuslomake jo tänään, etenemme rekrytoinneissa sopivan hakijan löydyttyä.

Palaa