Helpdesk- tukihenkilö

Asiakasyrityksen nimi Muu
Tulosyksikkö: Lahti
Sijainti: Päijät-Häme, Lahti
Tehtävätaso Työntekijä
Toimiala: IT
Työsuhteen tyyppi: Vakituinen
Hakuaika päättyy: 31.10.2017
Asiakasyrityksen esittelyteksti: Acrelec on ranskalainen konserni, joka kehittää ja innovoi uusia teknologiaratkaisuja ohjelmistoihin, laitteisiin ja palveluihin erityisesti ravintola- ja päivittäistavarakaupan sektoreille. Tuotamme asiakkaillemme heidän tarpeidensa mukaisia teknisiä ratkaisuja, mm. kassa- ja itsepalvelujärjestelmiä, digital signage- ratkaisuja ja toimistojen tietotekniikkaa. Useimmissa tapauksissa tuotamme asiakkaillemme myös tukipalveluja. Ranskassa sijaitseva tuotantolaitoksemme valmistaa kustomoituja korkealaatuisia palvelu- ja tilauskioskeja.

Tehtävän kuvaus Haemme aktiivista, ulospäinsuuntautunutta ja motivoitunutta henkilöä tukipalveluumme Hollolassa. Työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköisesti, niiden käsitteleminen ja tilanteen mukaan ratkaiseminen tai siirto seuraavalle tukitasolle. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita, välttämättöminä työkielinä ovat suomi ja englanti, ruotsinkielen taidosta plussaa.
Edellytykset Odotamme hakijalta:
- IT-alan koulutusta (esim. datanomi, IT-tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
- Hyvää IT-osaamista yleisesti
- Asiakaspalveluosaamista
- Hyvää osaamista Microsoft -pohjaisista tietoteknisistä ympäristöistä
- Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen osaamista
- Kykyä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä
Tarjoamme Tarjoamamme tehtävä antaa erinomaisen mahdollisuuden kehittyä työssä ja myös laajentaa työkenttää osaamisen ja asiakastuntemuksen kasvaessa. Työhön saattaa kuulua myös päivystystä, ja/tai työvuoroja iltaisin tai viikonloppuisin. Olemme kiinnostuneita myös työntekijöistä, jotka voivat työskennellä opiskelun ohella, mutta ensisijaisesti etsimme kokopäiväistä työntekijää.
Muuta Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:
- Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- Aikaisempi kokemus Active Directorysta
- Ravintola-alan toimintatapojen tuntemus
- Hyvä priorisointikyky

Palaa