Head of Service Desk

Asiakasyrityksen nimi Muu
Tulosyksikkö: Helsinki
Sijainti: Pohjois-Karjala, Joensuu
Tehtävätaso Päällikkö
Toimiala: IT
Työsuhteen tyyppi: Vakituinen
Hakuaika päättyy: 06.08.2017
Asiakasyrityksen esittelyteksti: Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava IT-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on yhteensä noin 6800 työntekijää 89 paikkakunnalla. Suomessa olemme toimineet yli 30 vuotta ja meillä on 350 ammattilaista rakentamassa Suomea tietotekniikalla.
Tehtävän kuvaus Service Desk on näyteikkuna Atean palveluihin ja toimintaan. Sen kautta luomme merkittävän osan asiakkaidemme palvelukokemuksesta. Service Desk on osa Pohjoismaiden suurimman IT-infrastruktuuritalon palveluverkostoa. Haemme nyt Joensuuhun Service Deskin vetäjää rakentamaan ylivertaista asiakaskokemusta.

Head of Service Desk johtaa tuloksellisesti Service Deskin toimintaa ja kuuluu palvelutuotannon johtoryhmään. Seuraat aktiivisesti palvelutuotannon tilannetta kokonaisuuden, asiakkaiden, tiimien ja Service Desk –asiantuntijoiden näkökulmista. Ohjaat toimintaa ja kannustat tiimiäsi hyviin suorituksiin. Kehität toimintaa jatkuvasti niin, että Service Deskillä on kyky ratkaista asiakkaiden tarpeita mielellään jo ensimmäisellä kontaktilla. Varmistat, että suunnittelun ja systemaattisuuden kautta kykymme reagoida muuttuviin tilanteisiin on erinomaisessa kunnossa.

Työssään Head of Service Desk osallistuu mm. palveluiden tuotteistamiseen ja kustannuslaskentaan, asiakasneuvotteluihin, palvelutuotannon prosessikehitykseen ja palveluiden käyttöönottoprojekteihin. Esimiehenä vastuullasi ovat mm. erilaiset työsuhdeasiat, osaamisen kehittäminen ja rekrytoinnit.

Tukenasi toimii joukko Team Leadereitä. Tehtävä edellyttää jonkin verran matkustamista kotimaassa ja ulkomailla.
Edellytykset Mitä odotamme sinulta?

- Ymmärrät suorituksen johtamisen vaikutukset asiakastyytyväisyyteen, tehokkuuteen ja tulostavoitteisiin
- Olet järjestelmällinen, oma-aloitteinen ja nopea tarttumaan asioihin
- Omaat kokemusta isomman yksikön esimiestehtävistä
- Olet jämäkkä ja innostava esimiehenä ja johtajana
- Tuet ja sparraat omaa joukkuettasi omalla persoonallasi
- Ymmärrät IT-teknologiat ja -palvelut yleisellä tasolla
- Tunnet ITIL-viitekehyksen sekä IT-palvelutuotannon prosessit
- Olet johdonmukainen ja osaat dokumentoida asioita
- Kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä
- Sinulla on tehtävään sopiva koulutus, joka on vähintään AMK-tasoinen
Muuta Lisätietoa tehtävästä antavat rekrytoinnin yhteistyökumppanimme Opteamissa, 17.-27.7. Laura Niemi, puh. 0503780862 tai laura.niemi@opteam.fi ja 31.7. lähtien Antonio Mikkonen, puh. 0401678311 tai antonio.mikkonen@opteam.fi.

Lähetä hakemuksesi rekrytointijärjestelmäämme oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.8.

Palaa