Pankkineuvoja

Asiakasyrityksen nimi Muu
Tulosyksikkö: Kajaani
Sijainti: Kainuu, Kajaani
Tehtävätaso Toimihenkilö
Toimiala: Pankki- ja vakuutus
Työsuhteen tyyppi: Vakituinen
Hakuaika päättyy: 12.07.2017
Asiakasyrityksen esittelyteksti: S-Pankki on suomalainen pankki, jonka tavoitteena on tuottaa ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä pankkipalveluita. Se tarjoaa 2,9 miljoonalle asiakkaalleen kattavat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen, sijoittamiseen ja hankintojen rahoittamiseen. S-Pankki panostaa vahvasti digitaalisuuteen ja asiakkaidensa arjen helpottamiseen. Niinpä se palvelee asiakkaitaan kattavasti verkkopankissa, S-mobiilissa, puhelinpalvelussa, sosiaalisessa mediassa sekä yli 700:ssa S-ryhmän toimipaikassa kautta maan.
Tehtävän kuvaus Vahvistamme asiakaspalveluamme ja haemme nyt monipuolisiin asiakaspalvelu- ja myyntitehtäviin Kajaaniin

PANKKINEUVOJIA

vakituisiin, kokoaikaisiin työsuhteisiin työskentelemään Contact Centerissämme vakuudellisten luottojen sekä säästämisen ja sijoittamisen asiakaspalvelussa. Tehtäviin kuuluvat päivittäisten pankkiasioiden lisäksi vakuudellisten luottojen sekä säästämisen ja sijoittamisen asiakaspalvelu ja asiakaslähtöinen myyntityö. Kontaktoit asiakkaita yhteydenottopyyntöjen ja määriteltyjen kampanjoiden osalta sekä palvelet asiakkaita monipuolisesti eri kanavissa.
Edellytykset Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli
• olet kehittymishaluinen ja myyntihenkinen asiakaspalvelun ammattilainen
• pärjäät hyvin muuttuvassa työympäristössä, välillä keskeneräistenkin asioiden parissa
• viestit tehokkaasti niin kirjallisesti kuin puhelimessakin ja
• menestyt yhteistyökykysi ja positiivisen asenteesi ansiosta niin asiakastyössä kuin myös tiiviissä, vuorovaikutteisessa työympäristössä kollegoidesi kanssa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi soveltuvaa koulutusta ja APV1 -tutkintoa sekä tavallisimpien toimisto-ohjelmien ja järjestelmien käyttötaitoa. Eduksesi on kokemus vakuudellisista lainoista, säästämisestä ja sijoittamisesta sekä ruotsin kielen taito.

Tarjoamme Tarjoamme:
• mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän dynaamisessa yrityksessä
• mahdollisuuden kehittyä vakuudellisten luottojen sekä säästämisen ja sijoittamisen moniosaajaksi
• S-ryhmän kattavat henkilöstöedut

Työajat asiakaspalvelussamme noudattavat vähittäiskauppojen aukioloaikoja ja ajoittuvat vaihtelevasti viikon eri päiville maanantaista perjantaihin. Työskentely alkaa perehdytysjaksolla.
Muuta Mikäli olet kiinnostunut liittymään joukkoomme S-Pankin asiakaspalvelussa ja kehittymään kanssamme asiakaspalvelun ja pankkitoiminnan ammattilaiseksi, ota meihin yhteyttä! Jätä hakemuksesi palkkatoivomuksineen viimeistään 12.7. oheisella hakulomakkeella. Huomioimme ainoastaan hakulomakkeella saapuneet hakemukset. Toimithan nopeasti, sillä haastattelut käynnistyvät jo hakuajan kuluessa.

Lisätietoa tehtävästä saat Opteamin Aila Immoselta ma 3.7 klo 14-16 ja ti 4.7 klo 10-12., puh. 050 5708 078. Lisätietoja S-Pankista löydät osoitteessa www.s-pankki.fi.


S-Pankki on suomalainen pankki, jonka tavoitteena on tuottaa ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä pankkipalveluita. Se tarjoaa 2,9 miljoonalle asiakkaalleen kattavat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen, sijoittamiseen ja hankintojen rahoittamiseen. S-Pankki panostaa vahvasti digitaalisuuteen ja asiakkaidensa arjen helpottamiseen. Niinpä se palvelee asiakkaitaan kattavasti verkkopankissa, S-mobiilissa, puhelinpalvelussa, sosiaalisessa mediassa sekä yli 700:ssa S-ryhmän toimipaikassa kautta maan. Lisäksi asunnon rahoittamisessa apuna ovat ajanvarauksella palvelevat S-Pankkiirit. S-Pankin välittämät rahastot ja varainhoidon palvelut tuottaa sen tytäryhtiö FIM. S-Pankin omistavat S-ryhmä (75 %) ja LähiTapiola-ryhmä (23,5 %) ja Elo (1,5 %) ja sen palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuudesta kertova Avainlippu-tunnus.




Palaa