Service desk analyst (Tallinna)

Tehtäväalue: IT
Hakuaika päättyy: 30.09.2016
Tehtävän kuvaus: Me täällä Nordic Henkilöstöpalveluissa toivotamme sinut tervetulleeksi hakemaan kauttamme töitä! Rekrytoinnin ammattilaisena tehtävämme on yhdistää oikeat tekijät oikeisiin töihin. Olemme mukanasi kaikissa elämäsi vaiheissa ja pyrimme siihen, että sinulla on työpaikka, jossa viihdyt. Meille työnantajana vastuullisuus merkitsee siten työntekijöistämme huolehtimista, josta kertoo myös vuosittaisen työtyytyväisyyskyselymme tulokset, jossa yli 96 % työntekijöistämme suosittelee meitä sekä rekrytoijana että työnantajana.

Haemme asiakasyrityksellemme Tallinnan konttoriin IT-puolen Service desk analyst-henkilöitä.

Työ pitää sisällään mm.

- Tukipyyntöjen vastaanoton, niiden kirjaukset ja tehtävien ratkaisut sekä tarvittaessa niiden edelleen ohjaus tukiportaalille
- PC-asemien käyttöönotto (asennukset, salaukset, virustorjunta, verkkotulostimet jne.)
- Tietojen siirto vanhalta koneelta uudelle koneelle
- Rekisterien ylläpito
- Mobiililaitteet, niiden asennukset sekä tukipyynnöt näihin laitteisiin kuuluvat myös toimenkuvaan
- Asiakaspalvelu

Toivomme hakijoilta työhön soveltuvaa koulutusta ja/tai soveltuvaa työkokemusta.

Tarjoamme:

- Kokopäiväisen ja vakituisen työsuhteen
- Mahdollisuuden työskennellä yhdessä alan johtavimmista yrityksistä
- Koska työ edellyttää muuttamista Tallinnaan, niin asiakasyrityksemme on aluksi tukena asunnon hankkimisen sekä muiden ulkomaille muuttoon liittyvien asioiden kanssa

Käythän täyttämässä työhakemuksesi ja kerro samalla osaamisestasi sekä työtaustastasi. Työhakemus täytetään kotisivuillamme osoitteessa www.nordic.fi.
Kyseessä on suorarekrytointi toimeksianto, eli tehtävään valitut henkilöt tullaan palkkaamaan suoraan asiakasyrityksellemme.

Katso myös avoinna olevat muut työpaikkamme ja jätä hakemuksesi. Jos et löytänyt tällä kertaa mitään itsellesi sopivaa, jätä avoin hakemuksesi, niin olemme sinuun yhteyksissä juuri sinulle sopivan työpaikan ilmaantuessa.

Palaa